2009. július 13., hétfő

Még egy játék

Marika felkérésére 7 dolog, amit szeretek. Hát ezeket sokkal könnyebben meg tudnám nevezni, mint a lényegteleneket, akár 17-et is... Éppen ezért kárpótolom azt az 1 lényegtelen dolgot, ami azóta sem jutott eszembe... A sorrend az lényegtelen, csak úgy írom, ahogy eszembe jutnak.

  1. Szeretem ha süt a nap. Különösen, amikor elindulok itthonról valahova, kilépek és a világ olyan szép. Van úgy, hogy beállok a napfénybe, becsukom a szemem és hagyom, hogy az arcomon érezzem a meleget. Olyankor úgy érzem, mintha Isten megsimogatna...
  2. Szeretek olyan embereket hallgatni, akiknek a mondanivalója nagyon sok bölcsességről árulkodik. Ezzel együtt jár, hogy szenvedek attól ha valaki értelmetlenül beszél, ezzel ki tudnának űzni a világból.
  3. Szeretek fényképeket nézegetni. Mienkét vagy másokét, bárkiét. Szeretek rácsodálkozni egy-egy gyönyörű fotóra, amihez nem kell sok magyarázat, mert magától is mesél.
  4. Szeretem a régi dolgokat. Érdekes, mert korábban nem volt így, mióta férjhezmentem a Drágám hatására a régi dolgok számomra sokkal értékesebbek, mint a legújabb divatos akármi..
  5. Szeretek utazni. Igazi élmény már maga a készülődés, aztán az út és a megérkezés.
  6. Szeretem a zenét. Néha klasszikus, néha jazz, néha egyéb. A szöveg nagyon fontos számomra.
  7. Szeretem amikor a férjem dolgokról mesél. Ő nem az a nagy beszélő típus, ha társaságban vagyunk, többnyire hallgat. De amikor nekem mesél, akkor nagyon mély dolgokat mond és tudom, hogy kincs értékű az, amit megoszt velem. Mint pl. tegnap éjjel. Hajnali 3-kor még a konyhában beszélgettünk...
  8. Szeretek szeretni!

Ja, utólag jutott eszembe, hogy tovább is kell adni. Na én akkor továbbdobom a labdát:

1. Sárának, a túlélőnek :)

2. Superhappyjohinak - természetesen ha elfogadod, Johi,

3. Marikának, a Királynénak :)

4. Szilvinek, akinek olyan gyönyörü babái vannak,

5. Katinak, neki is gyönyörü babái vannak, :)

6. Johannának, hogy most kivételesen ne csak vers legyen a blogján, habár kitudja... :)

7. Kisvirágnak, aki olyan szép dolgokat kap lencsevégre.

Előre is köszönöm, ha elfogadjátok a felkérést. Puszillak Titeket!

6 megjegyzés:

  1. köszi:)Nagyon szépen leirtad!

    VálaszTörlés
  2. :) tetszik! :) Üdv, szép hetet! johi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon lekoteleztel, a dijal most meg evel. Remelem utolerem magam. Koszi

    VálaszTörlés
  4. Iri, Marika, Johi, koszonom, hogy elolvastatok!

    Johanna, en nem siettetlek, take your time! :)

    VálaszTörlés
  5. Rájöttem hogy mennyire nem ismerlek ... Jó hogy leirtad ezeket a dolgokat! Tetszik! :)

    VálaszTörlés