2010. február 11., csütörtök

Kis izelitő a karácsonyi koncertről

Tavaly második alkalommal tartottunk karácsonyi koncertet a gyüliben, amelyre sokan eljöttek barátaink, ismerőseink közül. Ez már hagyományszerűen egy különleges fénypontja a karácsonyi készülődésünknek, ugyanis Karácsony előtti hétvégén, szombaton kerül megrendezésre. Reméljük, hogy idén is sor kerül majd erre...
Soli Deo Gloria!

Hamarosan elkészül a DVD is, amely minőségben sokkal jobb a tavalyelőttinél...
Később meghallgatható az összes szám a gyüli weboldalán is.

Fogadjátok szeretettel:





11 megjegyzés:

  1. Megeloztel Judit, en sem tudtam volna varni vele karacsonyig. Nagyon szep. Johanna.

    VálaszTörlés
  2. wow!Ügyesek vagytok!Nagyon szép!Milyen jó hogy nem vártál vele karácsonyig...(itt amugy is havazik,ugyhoy jó volt végig halgatni:))köszi!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, és jó volt látni téged is, Józsit is, amióta eljött New Yorkba nem láttuk. amolyan New Songos az egész, ... de jó volt nagyon hallgatni:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszett. Várom a husvéti énekeket is.Add át üdvözletemet Gabikáéknak és a többi Aradi ismerősöknek.

    VálaszTörlés
  5. Johanna, szerintem attol meg Te is felteheted! Biztosan vannak olyanok a Te olvasoid kozul, akik ezt nem olvassak...

    Marika, orulok, hogy tetszik! Mi is orommel hallgattuk az este, kis uto-karacsonyi hangulatot ebreszt bennunk.

    Tundi, igen, van sok New Song-os enekunk. Nagyon remeljuk, hogy Jozsit meg sokaig itt lathatjuk. Ez az o hihetetlen mennyisegu aldozatos munkajanak az eredmenye.

    Igen, Kriszta, ugy tudom meg lehet rendelni. Utananezek a dolgoknak...

    Zsazsa, kedves vagy! :) Termeszetesen atadom!

    VálaszTörlés
  6. Ó Judith, én megkönnyeztem. Nagyon tetszett, és olyan jó volt látni titeket!

    VálaszTörlés
  7. wow... ez aztan fejlodes a NY-i gyuliben!!! latszik hogy sok jo Europai emberke koltozott at mostansag :)(te+Timea), ja es Jozsiek(Ch,IL). Chicagoban is sok zenei szolgalatban lehetett rajuk szamitani. Es hogy megnotek a gyerekek... Szabo, Liptak, Kulcsar gyerekek.... Udvozletem az ottani baratoknak, ismerosoknek...

    VálaszTörlés
  8. Kedves Judit, nem ismerjük egymást, de fogadd szeretettel, hogy merészkedek írni neked. Balla Mária húga vagyok és valahogy idetaláltam:) annyira örülök, hogy egy kis ízelítőt láthattunk a koncertből. igaz, már nem most volt, de nekünk mégis nagy újság az unokatestvérünket, Józsefet és a többi ismerőst látni! Az Úr áldjon titeket. jah, és a jadekonyha egyszerűen fantasztikus:)

    VálaszTörlés
  9. Zsuzsa, Emese, orulok, hogy tetszett!

    Evodia, koszi szepen a kedves sorokat! Orulok, hogy irtal! (miert kell ehez "mereszkedni"?)
    A torontoi Balla Maria huga vagy? Kb. 7 eve ismertem meg, amikor a Jozsiekkal egyutt utaztunk egy koncert hetvegere. Nagyon kedves, add at udvozletem neki!
    Orulok, hogy tetszettek a videok! Sok aldast Nektek is!
    Orulok, hogy beneztel a konyhara is, gyere maskor is!

    VálaszTörlés