2009. augusztus 25., kedd

Sátoros hétvége 1.

Hétvégét Pennsylvaniaban töltöttük 17-en, fiatalok, fiatal házasok. Eredetileg kenu-túrának indult, de az időjárás közbeszólt, így csak a másnap lehetett a folyóra ereszkedni. Péntek este érkeztünk, felvertük a sátrat és tábortűz után az esőcseppek hangjára aludtunk el. Másnap ébredéskor ez a kis tücsök az "ablakunkról" kukucskált a sátorba.

Szombaton fél nap esett, ezért elmentünk egy közeli vízesést megnézni. Útközben megálltunk a Delaware völgyét megnézni a hegyoldalból. Nagyon zavaros volt az amúgy kristály tiszta víz. Egész éjjel esett. Ezen a folyón terveztük a kenuzást.

Délután elmentünk egyik csapattársunk szüleinek nyaralójába. Itt szalonnasütés, paintballozás (festékgolyós-lövöldözés), szülinapozás, römizés, darts-ozás, billiárdozás, meg egy csomó jó kis beszélgetés volt. Élveztük a szép napsütést, amíg újra elkezdett esni...

Drágám fát hasított, Sándor szította a tüzet:

A két szülinapos:

1. milyen szep helyeken jartatok...ugy orulok!!!

2. még akkor is ha esett látom a jókedv megvolt:))Gyönyörü tájakon jártál!!

3. Csodás helyeken jártatok! Azért egy fotót még megnéztem volna rólad a festéklövöldözés után:)

4. Koszonom! Valoban csodas helyeken jartunk es hala Istennek mindenki epen tert haza.

Sofia, ezuttal nem egymasra lovoldoztunk, hanem celtablakra, de majd legkozelebb talan az is lesz. Ha igen, akkor pedig kepek is lesznek rola :)